سادات ابراهیمی: علیه مسئولان وزارت راه اعلام جرم کرده‌ایم
تاريخ : 4 / 10 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
مسئولان وزارت راه و شهرسازی به صالح‌شهر سفر کنند
سادات ابراهیمی: علیه مسئولان وزارت راه اعلام جرم کرده‌ایم

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی به شهر صالح‌شهر سفر کنند تا هم التیامی بر زخم از دست دادن عزیزان این منطقه باشند و هم مشکلات این شهر را بررسی کنند.

خبرگزاری فارس: سادات ابراهیمی: علیه مسئولان وزارت راه اعلام جرم کرده‌ایم

سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مردم این شهرستان انتظار دارند که برای شنیدن مشکلات پیرامون مسائل جاده‌ای شهر صالح‌شهر مسئولان ملی و یا استانی در بخش راه به این شهر سفر کنند و در این زمینه می‌کوشیم تا این سفر انجام شود.

وی افزود: مردم این شهر حق دارند زیرا مشکلات زیادی به دلیل مسائل جاده‌ای در این ماه‌ها برای مردم بوجود آمده است و همه ساله افراد زیادی در این جاده جان خود را از دست می‌دهند و باید برای رفع مشکلات در این حوزه فکری برای این مشکل کرد و مسئولان باید به مردم قول دهند تا در بازه زمانی کوتاهی این مشکل برطرف شود.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: این جاده جان افراد زیادی را گرفته است؛ در حالی که هم مصوبه هیئت وزیران را دارد و هم اعتبار ملی برای آن در نظر گرفته شده است ولی هنوز برای اجرای این پروژه اقدامی عملی انجام نشده است و باید مسئولان در این زمینه به مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه دلایل زیادی برای کوتاهی مسئولان وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، افزود: در دادگستری شهرستان گتوند علیه مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام جرم کرده‌ایم و معتقدیم که مسئولان وزارت راه و شهرسازی باکوتاهی در اتمام پروژه جاده صالح‌شهر در قتل غیرعمد مردم معاونت داشته‌اند و شریک بوده‌اند.

این نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های شوشتر و گتوند تاکید کرد: رفع مشکلات در بازه زمانی محدود و تلاش برای التیام بخشی به غم و اندوه مردم در این منطقه از جمله خواسته‌ها در این موضوع است.



نظرات شما عزیزان:

حاجی123
ساعت14:17---8 دی 1392
اون همشهری.. راست به گووه.اومون قدر ای نمایندمونه ندونیم!!!!!!!! به قول بعضی ها وهسو....

یابک
ساعت22:40---6 دی 1392
بابا بی خیال الان بعد از این همه چیز درست میشه میگی نه نگاه کن شتر در خواب بیند............

رضا
ساعت17:39---6 دی 1392
سلام ببخشید خانوم کجای این مطالب خوبه؟؟؟؟؟مگه به حرفه من میخوام مسی رو بیارم داخل سروش شهرک شما باور میکنید؟ببخشد روکسانا خانوم طوی دادگاه گتوندو دادستان گتوند زورش میرسه به وزیره راه آقای سادات باید جرعت گفتن ای مطالب رو طوی بهارستان داشته باشه.آقای رحیمی نیا لطفا اینو بزارین ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: